Toimitustavat ja tilausehdot

Toimitustavat ja -ajat

Posti ja Matkahuolto: Postin ja Matkahuollon paketit käsitellään ja viedään toimitettaviksi pääsääntöisesti tilausta seuraavana arkipäivänä. Postin noutopaketit toimitetaan 1-3 päivässä. Matkahuolto lupaa toimituksen 1-3 arkivuorokauden kuluessa.

DB Schenker ja PostNord: Paketit käsitellään pääsääntöisesti tilausta seuraavana arkipäivänä. Paketit noudetaan meiltä kuljetukseen päivittäin. Noutopistepakettien toimitusaika on 1-3 päivää alkaen siitä, kun paketit ovat siirtyneet meiltä kuriirille.

Huomio! Muistathan, että ajat ovat arvioita. Lopulliseen toimitusaikaan voi vaikuttaa tilauksen ajankohta, käsittely sekä mahdolliset lakot tai kuljetusliikkeistä johtuvat viivästykset.

Ilmainen toimitus

Vempele tarjoaa ilmaisen toimituksen yli 150€ tilauksille. Ilmainen toimitus koskee nyt myös vannetilauksia ja Monaco GP rengas-/vannepaketteja Model 3 ja Model Y. Ilmaisuus ei kuitenkaan koske tilauksia joissa on muita renkaita. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseen käyttäen sillä hetkellä edullisinta toimitustapaa.

Nouto

Voit valita toimitustavaksi noudon. Tällöin sinun ei tarvitse maksaa toimituskuluja. Tilaus tulee noutaa Pirkkalasta Jidokan toimiston yhteydessä olevalta noutopisteeltä. Olemme avoinna arkisin 8-16. Osoitteemme on Paavontie 4, 33960 Pirkkala. Tervetuloa!

Palautusehdot

Palautusehdot löytyvät Täältä.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Reklamaatiot ja kuljetusvaurioista ilmoittaminen

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen vempele@vempele.fi. Emme käsittele reklamaatioita, jotka ovat saapuneet meille yli 7 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

Tavaran vastaanottajan velvollisuus ja kuljetusvaurioiset tuotteet: Tiekuljetussopimuslain (TKSL) mukaan vastaanottajan tulee tarkistaa lähetys vastaanottohetkellä ja huomauttaa heti ulkoisesti havaittavissa olevista vahingoista (reikiä, teipit auki, kulmat rutussa tms.). Tällaisessa tapauksessa tulee tehdä välittömästi varauma (merkintä) rahtikirjaan tai pakettikorttiin. Mainitse, minkälainen vahinko on kyseessä. Pyydä kuittaus kuljetustahon edustajalta ja ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Liitä mukaan kuvat vaurioituneista tuotteista.

Piilevät vauriot (vahingot, joita ei voi vastaanottohetkellä silmin havainnoida) tulee reklamoida Vempeleen asiakaspalveluun 7 vrk kuluessa toimituksesta valokuvien ja vahinkokuvauksen kera. 7 vrk jälkeen vahinkovastuu rahdinkuljettajalla päättyy. Vempeleelle palautuvat kuljetusvaurioiset tai vialliset tuotteet tulee pakata asianmukaisesti enempien vahinkojen välttämiseksi.

Yritysmyynti

Ylläolevat ehdot ja tiedot koskevat vain kuluttajamyyntiä ja yritysmyynnissä sovellamme lainsäädäntöä.